Luxusní obaly jsou znovu hitem obchodů

Pokud chcete, aby vaše zboží bylo považováno za luxusní a drahé, je nutné pro jeho distribuci použít obaly odpovídající kvality. Jakkoli kvalitní výrobek zabalený v novinách či pomačkané krabici by asi příliš mnoho zákazníků oslovit nedokázal. Právě z těchto důvodů se dříve pro balení kvalitního zboží používaly nádherné, bohatě zdobené plechové dózy, podle kterých bylo každému zákazníkovi na první pohled jasné, že uvnitř se skrývá produkt, který stojí za to si koupit.

Plechova-doza-plechovka-Styx

Plechovky s vlastním potiskem

V současné době se luxusní plechovky opět stávají oblíbeným způsobem, jak proměnit vaše zboží v žádaný produkt. Pokud byste rádi tímto způsobem vylepšili vaši nabídku, můžete využít například služeb firmy Bluearrow.cz, která se tomuto sortimentu dlouhodobě věnuje a patří mezi jeho největší dodavatele v ČR. Plechovky s vlastním potiskem zde můžete získat prakticky v jakémkoli tvaru a barevném provedení. K dispozici je více než 2 000 variant v nejrůznějších tvarech a velikostech, od plechovek s hranatým dnem přes ty s kulatým a oválným, až po různé atypické tvary, jako je například srdce či zvon. Vybírat můžete i z různých typů uzávěrů, například s pantem.

G-reklamní-papírové-tubusy

Kvalitní papírové tubusy s potiskem

Luxusní vzhled vašich produktů zajistí kromě plechovek i papírové tubusy s potiskem, u kterých můžete využít podobné výhody jako u plechovek. Papírové tubusy jsou vyrobeny z pevného lisovaného papíru, a stejně jako plechovky mohou být opatřeny embosovanými a debosovanými prolisy. Samozřejmostí je také vysoce kvalitní, plnobarevný digitální či offsetový tisk a zdravotní nezávadnost. Ať už se rozhodnete použít luxusní papírové tubusy a plechovky s potiskem k balení spotřebního zboží či potravin, uvidíte, že dokážou proměnit i zcela běžné produkty v luxusní a drahé zboží, vhodné například jako dárek.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Share on facebook
Sdílet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru